Apple Music: świetne wyniki jak na debiutującą usługę

Apple Music: świetne wyniki jak na debiutującą usługę

Apple Music: świetne wyniki jak na debiutującą usługę
11.08.2015 11:22, aktualizacja: 11.08.2015 14:14

W nieco ponad miesiąc od premiery usługa strumieniowania muzyki Apple Music może pochwalić się już 11 milionami subskrybentów.

Apple jako jedna z pierwszych firm technologicznych zainteresowała się muzyką. O iTunes słyszał każdy, pamiętajmy o przejęciu producenta słuchawek Beats, które kosztowało giganta z Cupertino 3 miliardy dolarów, a teraz... Apple Music, które po miesiącu działania ma już 11 milionów subskrybentów.

To oczywiście po części zasługa darmowego okresu próbnego, który obowiązuje użytkowników przez pierwsze 3 miesiące korzystania z Apple Music. Po tym czasie, jeśli ktoś nadal będzie chciał korzystać z usługi Apple, będzie musiał płacić 4,99 euro miesięcznie. Jeśli wszyscy obecni subskrybenci zdecydują się na uiszczenie opłaty, Apple Music będzie miało o połowę mniej użytkowników niż obecnie ma płatna wersja Spotify.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Z Windows 7 na Windows 10? Niechętnie...

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)