Apple Music: świetne wyniki jak na debiutującą usługę
W nieco ponad miesiąc od premiery usługa strumieniowania muzyki Apple Music może pochwalić się już 11 milionami subskrybentów.
Apple jako jedna z pierwszych firm technologicznych zainteresowała się muzyką. O iTunes słyszał każdy, pamiętajmy o przejęciu producenta słuchawek Beats, które kosztowało giganta z Cupertino 3 miliardy dolarów, a teraz... Apple Music, które po miesiącu działania ma już 11 milionów subskrybentów.
To oczywiście po części zasługa darmowego okresu próbnego, który obowiązuje użytkowników przez pierwsze 3 miesiące korzystania z Apple Music. Po tym czasie, jeśli ktoś nadal będzie chciał korzystać z usługi Apple, będzie musiał płacić 4,99 euro miesięcznie. Jeśli wszyscy obecni subskrybenci zdecydują się na uiszczenie opłaty, Apple Music będzie miało o połowę mniej użytkowników niż obecnie ma płatna wersja Spotify.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Z Windows 7 na Windows 10? Niechętnie...