Aplikacja Mój Orange teraz też dla klientów usług stacjonarnych

Aplikacja Mój Orange teraz też dla klientów usług stacjonarnych

Aplikacja Mój Orange teraz też dla klientów usług stacjonarnych
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
27.11.2013 15:00, aktualizacja: 27.11.2013 15:12

Dzięki aplikacji Mój Orange klient może sprawdzić stan konta i pakietów, przejrzeć faktury i płatności, wybrać usługi dodatkowe czy doładować numery na kartę i mix.

Aplikacja pozwala też szybko sprawdzić listę ostatnich wykonanych połączeń, a także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdy mamy problem lub chcemy uzyskać więcej informacji o usługach oferowanych przez Orange.

Nowa wersja wprowadza kilka istotnych zmian. Najważniejszą nowością jest udostępnienie aplikacji Mój Orange dla klientów korzystających z usług stacjonarnych, czyli linii telefonicznej lub Neostrady. Wcześniej była ona dostępna tylko dla abonentów usług mobilnych

Nowy, elegancki, czarny interfejs Holo jest bardziej przejrzysty i ułatwia nawigację. Aplikacja wprowadza także opcję przełączania na inne numery bądź konta bez konieczności każdorazowego podawania loginu i hasła. W nowej wersji klienci stacjonarni korzystający z e-faktury mają również możliwość pobrania obrazu ostatniej faktury.

Aplikacja Mój Orange jest dostępna na platformie Android - pobierz tutaj i iOS - pobierz tutaj. Już niedługo pojawi się też na Windows Phone.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)