AdBloker nie pomoże. Facebook i tak wyświetli reklamy

AdBloker nie pomoże. Facebook i tak wyświetli reklamy

AdBloker nie pomoże. Facebook i tak wyświetli reklamy
Źródło zdjęć: © Christopher / CC
09.08.2016 23:27, aktualizacja: 10.08.2016 12:53

W oświadczeniu wydanym dla Wall Street Journal, firma Facebook jasno i bez ogródek ogłosiła, że zmieni cyfrową sygnaturę reklam publikowanych na Facebooku w taki sposób, żeby wszelkiej maści blokady reklam nie mogły sobie z nimi poradzić.

Facebook tłumaczy to w następujący sposób: _ Daliśmy naszym użytkownikom bardzo potężne i dokładne narzędzia, dzięki którym sami będą mogli zadecydować o tym, jakiego rodzaju treści reklamowe będą dla nich widoczne. A skoro mogą, dzięki naszym narzędziom, zablokować wszystkie niechciane treści, to reszta będzie wyświetlana bez względu na to, czy korzystają z wtyczek do blokowania reklam czy nie _.

W oświadczeniu zabrakło oczywiście informacji o tym, że Facebook zarabia ogromne pieniądze na wyświetlaniu reklam i zrobi wszystko, żeby uniemożliwić ich blokowanie, ale to chyba oczywiste, prawda?

Nie wydaje nam się też, żeby Facebookowi udało się wygrać z programistami odpowiedzialnymi za narzędzia do blokowania reklam, więc szykuje się jedna z tych "wiecznych batalii", w której raz górą będą adblockery, raz Facebook.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Korzystasz a AdBlockera? I tak zobaczysz reklamy na Facebooku

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)