Prawda ciągle gdzieś tam jest. NASA odpowiada na doniesienia o pozaziemskim życiu

Prawda ciągle gdzieś tam jest. NASA odpowiada na doniesienia o pozaziemskim życiu

Źródło zdjęć: © Wikimedia Commons CC BY-SA | Ufophil
Grzegorz Burtan
27.06.2017 11:53, aktualizacja: 07.07.2017 09:36

Hakerzy związani z grupą Anonymous ogłosili ostatnio iście piorunującą wiadomość. Agencja kosmiczna NASA ma bowiem ogłosić wkrótce istnienie życia pozaziemskiego. Informacja wywołała wielką falę spekulacji. Na tyle wysoką, że reprezentanci agencji poczuli się w obowiązku ustosunkować do tych rewelacji. Jak można było się spodziewać, NASA nie planuje w najbliższej przyszłości potwierdzić tych spekulacji.

26 czerwca Thomas Zurbuchen, dyrektor Naukowego Dyrektoriatu Misyjnego na swoim oficjalnym profilu na Twitterze odniósł się do rewelacji Anonymous.

- Wbrew pewnym doniesieniom, NASA nie planuje żadnych ogłoszeń, dotyczących życia pozaziemskiego – czytamy.

Skąd w ogóle doniesienia o potencjalnym odkryciu kosmitów? 26 kwietnia 2017 roku Zurbuchen wypowiedział się na temat odkryć, jakich NASA dokonuje w przestrzeni kosmicznej. Podkreślił tam, że agencja jest blisko dokonania odkrycia, które będzie bezprecedensowe w historii ludzkości. Hakerzy najwidoczniej wzięli to zdanie za pewnik, chociaż wcale nie oznaczało, że agencja posiada jakiekolwiek podstawy do tego, by ogłosić istnienie życia pozaziemskiego.

- Czy jesteśmy sami w kosmosie? Tego jeszcze nie wiemy, ale kontynuacja naszej misji może pomóc znaleźć odpowiedź na to fundamentalne pytanie – stwierdził w kolejnym wpisie Zurbuchen.
Kto by pomyślał, że osoba w masce Guya Fawkesa może się mylić?