LG Swift L3

Porównaj
Liczba ocen: 7845

Ocena internautów

  • Wygląd:
  • Bateria:
  • Możliwości:
  • Ergonomia:
  • Ekran:
  • Klawiatura:
  • Aparat:
Ocena ogólna:
LG - Swift L3
Wybierz zdjęcie:

LG Swift L3 działa w oparciu o system Android 2.3 Gingerbread z autorską nakładką graficzną. Procesor taktowany jest zegarem 800 MHz, a ekran o przekątnej 3,2 cala charakteryzuje się rozdzielczością 320x240 pikseli.

Łączność zapewnia moduł Bluetooth 3.0 oraz Wi-Fi w standardzie 802.11b/g/n. Nie zabrakło też GPS. Transmisja danych może odbywać się z maksymalną prędkością HSDPA 3,6 Mbps.

Aparat 3 Mpix pozwoli także nagrywac wideo w rozdzielczości VGA z prędkością 30 klatek na sekundę. Bateria ma pojemność 1540 mAh i powinna wystarczyć na 390 minut rozmowy lub 300 godzin pracy w trybie czuwania.

Dane techniczne

Legenda:
Funkcja występuje
Brak funkcji
  • 3G (WCDMA)
  • Aparat
  • Bluetooth
  • Ekran dotykowy
  • Duży ekran (powyĹźej 3,5")
  • GPS
  • JAVA
  • Złącze kart pamięci
  • Odtwarzarz muzyczny (mp3)
  • Klawiatura QWERTY
  • Radio FM
  • USB3
  • Nagrywanie wideo
  • WLAN
  • Przeglądarka internetowa z HTML
  • Akumulator:
    Litowo-jonowy (1540 mAh)
  • Ładowanie przez USB:
  • Czas czuwania GSM / WCDMA [h]:
    300 / -
  • Czas rozmowy GSM / WCDMA [min]:
    390 / -
  • Czas rozmowy wideo [min]:
    -
  • Czas odtwarzania wideo [h]:
    -
  • Czas odtwarzania muzyki [h]:
    -
  • Informacje podstawowe
  • Bateria
  • Wyświetlacz
  • Pamięć i procesor
  • Dane
  • Wiadomości
  • Organizer i dodatki
  • Multimedia
  • Funkcje głosowe
  • Inne

Opinie (272)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

10
4
kamil7170 2012-10-22 (15:41) 1 rok 10 miesięcy 7 dni 10 godzin i 37 minut temu

Czy ten telefon głośno odtwarza pliki muzyczne ?

odpowiedz

pokaż 5 ukrytych odpowiedzi

0
1
~Dow 2014-08-26 (18:52) 3 dni 7 godzin i 26 minut temu

To nie telefon mam go w zastępstwie i złom do kwadratu ekran jest tragiczny pixele wychodzą z wyświetlacza, YouTube odtwarza 360P, praktycznie żadne gry nie działają. Jedyną jego zaletą jest to, że się włącza... Niesamowicie zacina jednym słowem LG to gówniany telefon ma się nijak do Sony czy Samsunga

odpowiedz

0
0
~damian7557 2014-08-19 (18:17) 10 dni 8 godzin i 1 minutę temu

zanioslem do naprawy . ekran mi sie wylal . znaczy taka plama na ekranie sie pojawila. zanioslem do serwisu. oczywiscie nie naprawiony telefon. wycena naprawy jest wyzsza niz wartosc telefonu . przyczyna nienaprawienia oczywiscie kontakt z ciecza. gdzie telefon byl trzymany caly czas w etui i przez rok byl w stanie idealnym . porazka

odpowiedz

0
1
~krystek2014-06-14 2014-06-08 (09:12) 2 miesiące 21 dni 17 godzin i 6 minut temu

mam pytanie jak zrobić żeby mieć w telefonie dużo pamięci

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

1
1
~LGSwift 2014-06-08 (12:42) 2 miesiące 21 dni 13 godzin i 36 minut temu

Telefon posiadam 4 lata. Jest sprawny , poręczny i wytrzymały. Na włączonym WI-FI i używaniu internetu oraz grania w gry trzyma na orginalnej baterii z 12 godzin. Głośniczek spoko STWORZONY DO SLUCHANIA MUZYKI I GIER! Zasięg dobry w każdej sieci , klawiaturka fajna (pisze z fona wiec).... Bardzo mi sie podoba... Ladowarka z kablem usb - od 0 do 100 procent laduje sie z 2 godziny a to malo! Najwiecej przy uzywaniu wytrzymal mi 8 dni a to baardzo duzo jak na smartfon z androidem. Aparat nie jest rewelacyjny ale robi jednak fajne zdjęcia. MOIM ZDANIEM NAJLEPSZY TELEFON!

odpowiedz

1
1
~kotek 2014-05-14 (21:45) 3 miesiące 15 dni 4 godziny i 33 minuty temu

Telefon mam już 2gi rok. Zdjęcia kiepskie, kiepska jakość muzyki z głosnika, niska cena, zaletą jest wytrzymała obudowa, ekran strasznie się brudzi, androida można aktualizować tylko do wersji 2 coś

odpowiedz

1
9
~Dawidek 2013-06-28 (10:15) 1 rok 2 miesiące 1 dzień 16 godzin i 3 minuty temu

Właśnie zamówiłem ten telefon. Tylko mam pytanko... Czy dodają do niego kabel USB ????

odpowiedz

pokaż 7 ukrytych odpowiedzi

0
0
basia.87-87 2014-05-06 (20:19) 3 miesiące 23 dni 5 godzin i 59 minut temu

doradzie mi warto jest kupic tela lg l3 jakie zdjecia robi i jak glosno gra muzyka odp

odpowiedz

1
0
basia.87-87 2014-05-06 (20:17) 3 miesiące 23 dni 6 godzin i 1 minutę temu

chce kupic ten tele i chcialabym wiedziec warto jaki ma aparat czyli jake zdjecia robi i jaka muzyka gra glosno prosze odp

odpowiedz

0
0
~krysia509 2014-04-28 (15:28) 4 miesiące 1 dzień 10 godzin i 50 minut temu

Mam pytanie chce pobrac z sklepu play jetpack jouride i tam sie wyswietla ze blad za malo pamieci to co trzeba zrobic kupic prosze pisac

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

7
1
~Lani 2012-10-17 (20:43) 1 rok 10 miesięcy 12 dni 5 godzin i 35 minut temu

Pytanie do osób które go używają .ile dni wytrzymuje bateria gdy ciągle się go używa i jest włączone Wi-Fi

odpowiedz

pokaż 8 ukrytych odpowiedzi

1
0
~Loczek 2014-04-12 (10:48) 4 miesiące 17 dni 15 godzin i 30 minut temu

o2.pl . prosze pomóżcie

odpowiedz

1
4
~Ola 2013-12-29 (18:50) 8 miesięcy 7 godzin i 28 minut temu

Witam, mam jeden problem: cąły czas szukam w tym telefonie stopera. Czy wogóle go posiada?

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

1
2
~rekin61 2014-03-29 (06:54) 5 miesięcy 19 godzin i 24 minuty temu

Ja mam teraz alcatel,lipa z nim tez.android jest android.gorszych telefonow byc nie moze!pierwszych polroku zajebiscie,a potem juz i na serwer go nie chca wziac.bo wiedza,ze to gumno,sorry.dobrego telefona za 1 zl nie wezmiesz.szkoda czasu i slow.:-)

odpowiedz

4
3
~Ed 2013-07-31 (22:03) 1 rok 29 dni 4 godziny i 15 minut temu

Witam. Posiadam LG swift l3 ok 5 miesięcy. Nie powiem, na początku był świetny (efekt po przejściu z Avili), to był/jest mój pierwszy smartfon ale: * po okresie 3 miesięcy zaczął się chamsko ścinać (przy otworzonych kilku aplikacjach np. gg oraz przeglądarki) * nie radzę ściągać aplikacji FB, bo się nie otworzy - przynajmniej u mnie tak jest... czarny ekran i nic tylko wyciągnąć baterię. * nie łączy się z wifi w otoczeniu (w domu jest ok) Obudowa jest dość solidna, wypadł parę razy i nic nie odpadło. Bateria jest nawet dobra. Jeśli liczysz na szybkość oraz dobry odtwarzacz mp3 - nie wybieraj LG swift l3, nie kupuj tego nawet za 1zł bo po prostu się nie opłaca :) Pozdrawiam.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

0
1
~kryst135345 ;) 2014-03-06 (22:13) 5 miesięcy 23 dni 4 godziny i 5 minut temu

Mam ten telefon z 4 m-ce i nie polecam go zcina się jak nwm co,wi-fi się niechce czasem włączyć,mało pamięci systemowej... już xperia x8 była lepsza i jeszcze raz nie polecam nawet gdyby proponowali go wam za 1zł to niebrać

odpowiedz

0
3
aneta.jasion 2014-02-23 (10:51) 6 miesięcy 6 dni 15 godzin i 27 minut temu

Lani mi bateria trzyma tak 2 dni jak dosyć dużo go uzywam

odpowiedz

3
0
henry033 2014-01-19 (22:35) 7 miesięcy 10 dni 3 godziny i 43 minuty temu

Witam. Ten telefon to niestety lipa totalna. Prowadząc rozmowe z któregokolwiek numeru drugi numer jest trupem. Zanim się włączy po skończonej rozmowie mija ładnych parę minut a nawet więcej. Łączenie się z zestawem głosnomówiacym w samochodzie stwarza zawsze problem. Aparat foto do bani. Nie polecam tego telefonu. Jedno co mnie się podoba to wielkość. Beznadziejne jest natomiast umieszczenie przełączania kart pod prawym palcem z samego brzegu zupełnie przypadkowo następuje przełączanie kart. To miejsce powinno być wolne od jakiegokolwiek przycisku. Reasumując - mój telefon wróci do producenta i moja opinia to nie , nie , nie.

odpowiedz

1
1
~elll 2014-01-07 (16:17) 7 miesięcy 22 dni 10 godzin i 1 minutę temu

super

odpowiedz

2
0
natalka11 2014-01-04 (16:44) 7 miesięcy 25 dni 9 godzin i 34 minuty temu

Hej. Posiadam ten telefon już od Maja i byłam z niego zadowolona do czasu... Około pół miesiąca temu w telefonie, gdy chce uruchomić Wi-Fi ładuje się ono bardzo długo potem wyświetla się dodaj sieci, ale nie ma żadnej sieci, z której korzystałam lecz na koniec wyświetla mi się błąd i nie mogę nic z nim zrobić. Proszę was jeśli możecie o najszybszą odpowiedź co mogę z tym zrobić.

odpowiedz

Porównaj

Dodaj telefony do porównania

  • Dodaj produkt

  • Dodaj produkt

  • Dodaj produkt

  • Dodaj produkt

Znajdź telefon

Bądź z nami na bieżąco

Programy do pobrania: