Ocena: 0 [0]
~Mikołaj
[2008-06-03 20:32]
Powinni szukać uczciwych internałtów, którzy mają wszystko legalne - Będą mieli pewnie mniej niż sześciu. He He.
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Znacz
[2008-06-03 20:38]
napewno nie 6 bo ja sam znam z 5osob ktore maja wszytsko legalne(no moze poza dyskiem 250gb calym w filmach muzyce itp.)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kiep
[2008-06-03 20:47]
a to z ciebie nie zly przypałowiec jest
odpowiedz
pokaż 2 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~f
[2008-06-04 08:59]
Powinni też poszukać internautów, którzy potrafią posługiwać się językiem polskim. Ty się nie załapiesz.... "He. He."
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pt@
[2008-06-04 11:07]
Czemu ? Nie wszyscy ściągają tylko programy. No ale ... czemu medali nie dają za to :)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~vassel
[2008-06-04 13:56]
Wątpie ;) Każdy z nas ma choć 1 plik który został ściągniety nie legalnie! Na pewno!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~demboch
[2008-06-08 23:19]
a jezeli ja mam wszystko dokaldnie wszystko legalnie to jestem nienormalny ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~piraci show
[2008-06-09 00:06]
Ocena: 0 [0]
~eusebio
[2008-06-08 21:48]
Odpowiedź do "pytania do złodzieja"
Tydzień temu kupiłem oryginał gierki lokalizacja PL. Obydwa antywirusy zainstalowane w systemie blokują instalację. komunikat wirus w pliku exe. No cóż pozostał Torrent. Wczoraj skończyłem ściągać pirata, instalacja bez problemu. Straty oczywiście są wydana kasa i brak lokalizacji PL. To co piszę to nie jest lipa, to stwierdzenie faktów.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~A.
[2008-06-08 22:29]
"Obydwa antywirusy zainstalowane w systemie" - instalacja więcej niż jednego programu antywirusowego w jednym systemie to przepis na katastrofę. Jest więcej niż 50% szans że teraz oba działają nieprawidłowo i stąd te alerty.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~DarthOzon
[2008-06-08 23:20]
oczywiście gry są włączone jednocześnie. gdy jeden jest wyłączony wtedy o nic nie trzeba się martwić...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mastermind
[2008-06-08 18:14]
Pamięć!
A jak zapamiętam książkę słowo w słowo, której nie kupiłem to też jestem złodziejem?
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~redie
[2008-06-08 20:19]
Z tego co kojarzę to jak zapamiętasz tytuł i autora i sąd to udowodni to może cię skazać na ok. 50 godzin prac społecznych. A za zapamiętanie każdej litery z treści książki to jest już 0,22 gr kary !!!
Pamiętaj:
Nie zapamiętuj książek!! Nie recytuj wierszy!! Nie czytaj ulotek, ani komentarzy pod artukułami!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pirat
[2008-06-08 20:18]
To mnie już na dożywocie powinni zamknąć
buhahahahaha ale durnie!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Warren Buffet
[2008-06-03 21:51]
Kradzieżą jest zarabianie na prawach autorskich!!!!
Zrozumcie tępe szpadle, że kopiowanie pliku na własny użytek to żadna kradzież. Akurat tępoto to, iż ciebie stac na płyte nowego zespołu czy nową gre nie oznacza, ze jestes lepszy od tego kogo nie stać na nią i sobie kopiuje w celu słuchania, a nie sprzedaży i zysku. Masz kase a może twój stary za komuny okradał zydow i innych wysledlencow czyli jakby nie patrzyl pieniadze za ktore kupujesz sa wczesniej z wędki. Pozatym odpowiedźcie mi na pytanie?
Czy jeśli firma BMW produkuje nowy model auta i mnie nie stać na ten samochód to nie mogę sobie go skopiowac, zeby nim jezdzić, jesli byloby to mozliwe. Idąc dalej to jakbym mial maszyne do kopiowania materii to jakbym zbychowi spod reala albo tesco skopiował jego maybacha a zbychu by miał swojego i by se dalej jedził wygodnie to czy bym mu wyrządził szkodę? Co więcej jesli ja nie kupiłem plyty od danej firmy to wcale nie oznacza ze akurat ten egzemplarz by ktos kupił. Jak mozna mowic ze ktos traci miliardy na piractwie jesli to istny matriks.
odpowiedz
pokaż 27 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~kuba
[2008-06-04 17:13]
Zarabianie na prawach autorskich nie jest kradzieżą, a zwykłym faszystowskim ograniczaniem praw wolnego rynku. Interwencja panstwowa robi prawo pod korporacje, które zabiera ci wolność. Najlepsze jest to ze ludzie w te brednie wierzą.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ianus
[2008-06-04 17:58]
Genesis gra za kasę. jak ci się ich wola nie podoba - TO NIE SŁUCHAJ. każdy złodziej chce mieć wygodnie, sprzeda każde łgarstwo, by usprawiedliwić swoje lenistwo i małość.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ianus
[2008-06-04 20:43]
Genesis gra za kasę. jak ci się to nie podoba, to nie słuchaj. proste. nie umrzesz, jak nie będziesz miał fotoszopa. a na początku było tak, że tylko z jednego drzewa nie wolno było brać owoców. a człowiek złamał i ten niewielki zakaz
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ianus
[2008-06-04 20:44]
i tu, nestety według prawa JEST inaczej. wolno dawać znajomym do skopiowania mp3, a softu już nie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~woy_tec
[2008-06-08 16:36]
Kopiowanie na kolejny nośnik już raz zakupionego utworu/programu - ok, tu się zgodzę. Ale kopiowanie tego co nie należy do nas? To tak jakby okraść sklep i tłumaczyć, że jak "sam wszystko zjadłem i wypiłem" to żadna kradzież...
odpowiedz
pokaż 22 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~kapitalista@wp.pl
[2008-06-08 18:09]
Ciekaw jestem ile razy zdarzyło się Warrenowi Buffetowi nazwać swojego rozmówcę "Tępym Szpadlem". Takiemu nickowi taki język zwyczajnie nie przystoi, aczkolwiek wyraziłeś ciekawą ideę. Zacznijmy od tego, że są ludize, których stać na te wszystkie płyty nie dzięki czyjejś "pomocy", ale dzięki ciężkiej pracy i o nich również należy pamiętać. Ci ludzie rozumieją też, że nagranie płyty to nie jest tydzień w studiu nagraniowym. To ciężka praca zespołu wielu ludzi. Nie tylko samego artysty ale również dźwiękowców, techników, menadżerów itd. Oni nie spędzają w pracy ośmiu godzin dziennie tylko żyją od jednej płyty do drugiej. Piszą, komponują, aranżują, miksują... czaszami trwa to wiele lat zanim ukaże się płyta. To wszystko po to abyś Ty drogi słuchaczu mógł ostatecznie cieszyć swoje uszy kojącymi dźwiękami.
Oczywiście byłoby idealnie, gdyby wszyscy miłośnicy muzyki otrzymanej za darmo z uśmiechami na twarzy pędzili po przesłuchaniu płyty do banku by wyrazić swoją wdzięczność dobrowolnym datkiem. Jednak "koń jaki jest każdy widzi" a twórcy niestety za studia, muzyków i całą resztę płacą i będą musieli płacić. Jak kupisz płytę to tak jakbyś się złożył z artystą na wydanie kolejnej. Dzięki czemu Ty będziesz mógł relaksować się przy dobrej muzyce a artysta w podziękowaniu przygotuje dla Ciebie kolejną jej porcję.
Odpowiadając na pytanie o BMW: Okres w jakim powstaje sam projekt nowego modelu jakiegoś auta mieści się w przedziale 3-5 lat. Nie wspominając o modyfikacjach np. silników, które ciagną się w nieskończoność. To dlatego, że sztab dobrze opłacanych inżynierów, którzy większość swojego życia poświęcieli rozwijaniu swojej wiedzy, przez lata pracuje nad rozwiązaniami zapewniającymi bezpieczeństwo, wygodę i możliwie jak najwyższą jakość użytkowania. Ich pansje oraz materiały do produkcji, koszty zarządu oraz dystrybucji i marketingu składają się na cenę auta po dodaniu zysku producenta. To wieloletnie doświadczenie tych ludzi i ich praca jest chroniona patentami. Jest tak dlatego, że niestety użytkownicy aut także nie są specjalnie skłonni do dobrowolnych datków. Autorzy "patentu" chronią wielolecie swojej pracy ponieważ jest to ich chleb. Prawdopodobnie Ty również chroniłbyś swoje pomysły, gdybyś poświęcił im wiele lat i gdyby stanowiły źródło Twojego utrzymania. Cena, którą płacimy za płytę jest odbiciem wartości, którą dzięki niej otrzymujemy. Oczywiście są marki lepsze i gorsze. Życzę Ci abyś trafił kiedyś na rtystę, który tak trafi w twoje gusta, że z szacunku wobec trudu jego pracy i zwykłej ludzkiej wdzięczności, postanowisz podziękować mu PŁACĄC za płytę. Co zaś tyczy się maszyny do kopiowania materii to prawdopodobnie jej pojawienie się poprzedziłoby powstanie maszy do tworzenia dowolnej materii. To w konsekwencji doprowadzi do dewaluacji wszelkich dóbr. Poprostu kiedy będzie można z wszystkiego lub niczego stworzyć dowolny obiekt to nic już nię będzie miało żadnej unikatowości dzięki, której możnaby ustalić tego wartość. Pojawienie się takiej maszyny wyeliminowałoby w końcu również wszelkie środki płatnicze, a w takim układzie dalsze rozważanie takiej możliwości w kontekście tworzenia czegokolwiek dla zysku jest bezpodatawne.
Na marginesie. Jeżeli będzie można wytworzyć dowolną materię to jedyną wartość będzie miała twórczość intelektualna, która choćby skopiowana w milionach egzemplarzy, zawsze mieć będzie swoją unikatową wartość uzyskaną dzięki wyjątkowości swojego stwórcy. Zachęcam do tworzenia i pozdrawiam.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zioms
[2008-06-08 18:24]
No to jak można iść siedzieć za udostępnianie? Udostępniam znajomemu i jest luz. Udostępniam jak ściągam i jestem przestępcą? Słuchaj, ja lubie ludzi i wszyscy są moimi znajomymi i przyjaciółmi. A jak kogoś nazywam kretynem to on ma tak na imie poprostu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zioms
[2008-06-08 18:41]
1. Ma prawo do wolności poglądów. 2. Nie wszystkim, którzy ciężko pracują się powodzi. 3. Jeśli dostęp do dóbr intelektualnych będzie luksusem, to szanse na dostęp do nich będą mieli tylko "ciężko pracujący" w prawdzie ale kretyni niestety, bo ja np. sie uczę i nie mam czasu handlować skarpetami. 4. Jeśli gość skopiuje np. opatentowaną dajmy na to skrzynie biegów z jakiegoś wozu, to on nie kradnie rozwiązania technicznego, bo go nie zna i np. nawet nie wie gdzie w tym wozie jest zastosowane. Jak ktoś kupuje w salonie to nie płaci osobno za jakiś super system- znaczy za projekt, a jednak go nie kradnie. Ukradłby rozwiązanie techniczne, gdyby ukradł projekt. 5. Znaczek firmowy? Przykleje sobie znaczek Ferrari do Łady. Podrobiłem ferrari?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jurek
[2008-06-08 18:47]
Dużo z tego co piszesz to mądre słowa, ale mam pytanie odnośnie tej pracy artystów itd. Jak ciężko pracował w zeszłym roku Elvis Presley że zarobił około 49 milionów dolarów?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~maciek
[2008-06-08 18:57]
Podziwiam, bo po raz chyba pierwszy mam przyjemność czytać spójną i do tego niezłą wypowiedź przeciwnika piractwa. Jest tylko jeden szkopuł. Dopóki płacimy za wiedzę (sensowną wiedzę, a nie zgłębianie nie wiem czego- teorii drapania się po plecach- bo z tego zapewne też profesorem da radę zostać) dopóty będziemy tylko sprzedawcami niestety. Problem jest chyba bardziej społeczny niż tylko moralny. Pozdrawiam.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~programmer
[2008-06-05 02:33]
Pytanie do zlodzieja
Samochod, zone i zarcie tez ukradles?? Oczywiscie soft jest rzecza bardzo abstrakcyjna(ale mimo wszystko to rzecz) i jezeli autor wymaga oplaty za nia to nalezy mu sie ona. Piractwo byloby w jakims stopniu usprawiedliwione gdyby nie istnialy darmowe odpowiedniki.
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Rp
[2008-06-08 15:14]
A ty taki święty jesteś? wszystko masz legalne? morały to sobie praw swojemu odbiciu w lustrze pochlaście
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Berni
[2008-06-08 15:27]
A co trudnego w posiadaniu legalnego softu? Darmowych progsow jest od groma, systemy są już tanie (ewentualnie również darmowy lin). Gry na steamie tez nie są już drogie. Pudełkowe gry również spadły cenowo. Prawda boli? Nie masz kasy? Poszukaj darmowej wersji/zarób na oryginał. btw: do człowieczka wyżej - resztę sobie dopowiedz patrząc w lustrze w swoje oczy, "pochlaście".
odpowiedz
pokaż 2 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~fly
[2008-06-08 15:27]
wcale nie jestem za tym, zeby wszystko bylo platne. fajnie jest sciagnac sobie mp3, ktore dopiero wyszlo, ale trzeba na to spojrzec z innej strony. Zaluzmy ze to my wydajemy plyte. Tak jak kazdy producent, chcemy na tym jakos zarobic...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bb
[2008-06-08 15:39]
To przykre, ale gdyby 5-10 lat temu 99% softu nie bylo pirackie, to 99% dzisiejszych 25-35 latkow dopiero od niedawna zaczynaloby przygode z kompem bo dawniej nikogo nie byloby stac na kompa z softem legalnym. Teraz juz jestem legalny bo mnie na to stac, ale dzieki piractwu jako dzieciak nauczlem sie obslugiwac wszelkiego rodzaju programy w stopniu lepszym niz wszyscy moi rowiesnicy, nawet niektorzy po roznych informatykach z fizykami...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bb
[2008-06-08 15:40]
To przykre, ale gdyby 5-10 lat temu 99% softu nie bylo pirackie, to 99% dzisiejszych 25-35 latkow dopiero od niedawna zaczynaloby przygode z kompem bo dawniej nikogo nie byloby stac na kompa z softem legalnym. Teraz juz jestem legalny bo mnie na to stac, ale dzieki piractwu jako dzieciak nauczlem sie obslugiwac wszelkiego rodzaju programy w stopniu lepszym niz wszyscy moi rowiesnicy, nawet niektorzy po roznych informatykach z fizykami...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Nie ważne
[2008-06-08 15:52]
Trudno mówić o istnieniu darmowych odpowiedników plików muzycznych :-)
Zgadzam się z twoją opinią, jednakże uważam iż nikt nie powinien siedzieć za kratkami, za piractwo...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jurek
[2008-06-08 18:51]
"autor wymaga opłaty" ja jako pracownik również coś tworzę i również od mojego szefa wymagam wypłaty, tylko jakoś nie mogę się doprosić tyle ile bym chciał. Hipokryzja wśród kapitalistów jest powalająca: wielki rwetes kiedy ktoś stosuje kapitalistyczne złodziejstwo wobec nich.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~xx
[2008-06-04 00:09]
piracic na maxa
ludzie nie kupujcie muzyki tylko pobierajcie ja z sieci, a jak nas wszystkich zamkna to juz nie beda mieli kogo scigac, nie bedzie riaa, chyba ze bedzie lapala wiezniow:) A tak powaznie to pamietajmy o tym ze to czego sluchasz, lub programy z ktorych kozystasz ktos musial nagrac lub napisac i poswiecic na to soja wiedze i dlugie godziny ciezkiej pracy. Nie mozna jednak tego porownac ze zlodziejstwem, bo nikomu niczego nie zabierasz, samochodu nie da sie tak latwo powielic jak np. muzyki.
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Motard
[2008-06-04 07:45]
KUPUJAC CD LUB DVD FINANSUJESZ TERRORYSTOW Z RIAA, IFPI I TEMU PODOBNYCH ORGANIZACJI!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~blady
[2008-06-04 09:06]
Tak sądzisz to czemu sam nie nagrasz sobie tych piosenek sam ich nie wykonasz nie zagrasz i nie złożysz tak jak się to robi w profesjonalnych studiach wyposażonych w sprzęt za kasę za którą kupił byś sobie z 10 taki BMW skoro to nie takie trudne sam nagraj sobie taka piosenkę i słuchaj do woli a najlepiej jak już to zrobisz udostępnij to w necie za darmo innym żebym sobie mógł ściągać i dawać innym wtedy duży szacun dla Ciebie.
odpowiedz
pokaż 2 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
krzysiek123x
[2008-06-08 16:48]
Popieram. Pamiętajcie za skopiowanie muzyki na własny użytek nic nie mogą zrobić. Poza tym wszystko zależy od skali. Jeśli ściągać z internetu będą milony osób to mogą nam naskoczyć.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~JAJA
[2008-06-08 17:04]
Ściągam co miesiąc 250GB filmów i gier co miesiąc i Srra..mmm na ten system będe siągał i koniec. No chyba że minimalna płaca w polsce będzie z 5000tyś na ręke.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~titrantka
[2008-06-08 17:19]
Ocena: 0 [0]
~...
[2008-06-08 18:03]
i tak bys dalej sciagal za darmo z neta, mendo
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~...
[2008-06-08 18:08]
Dysponowanac utworami badz produktami ludzkiej kreatywnosci (chociazby gry, filmy) moze osoba posiadajaca prawa autorskie (zazwyczaj tworca lub ten dla kogo on pracuje). To jest ICH utwor i moga nim dysponowac jak chca.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Thomsen
[2008-06-08 17:55]
definicja dla matołów
twórcy produkują piosenki, filmy i programy z myślą o zarabianiu na nich. Czyli w skrócie - wchodzisz w posiadanie tracka lub filmu po zapłaceniu za niego, czyli masz film a twórca ma od ciebie za to kasę. Tak się to kręci. Kopiując plik nie dajesz twórcy kasy. Jeśli zrobi to 100% użytkowników to twórca poszuka sobie innego zajęcia niż robienie muzyki którą tak bardzo lubisz. Bo on też musi z czegoś żyć. Swoją drogą, jakbym wymyślił np. jakiś prześwietny superekonomiczny i superwydajny silnik i czyjś wywiad gospodarczy by mi skopiował projekt to zostałbym jawnie okradziony bo stworzyłem ten silnik aby zarabiać na tym, że ludzie jeżdzą szybciej i oszczędniej. Wszystko jest po coś, pozdrawiam, kopiowanie jednak powoli morduje chęć do tworzenia czegoś nowego, ponieważ nie da się na tym zarabiać w skrajnym przypadku
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~master
[2008-06-08 17:09]
buahaha
nie wiem czemu ale widac kto tu gra amatora:D....miło ze sciagasz z wirusami:Dchoc napewno nawet nie wiesz co to jest:).....*burak!*
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~miele12
[2008-06-08 17:00]
Takie czasy
Żyjemy w takich czasach, że wszystko mozna zdobyc za darmo, nie wychodząc z Domu.
Zresztą Kto ma dziś legalne oprogramowanie, muzyką itd...
Chyba Tylko Nieliczni....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~szymon
[2008-06-08 16:40]
u nas też zaczęli
dziś tuż po 6.00 rano zabrano z mojego akademika na komisariat 5-ciu moich kolegów i ich komputer, zarzut jaki im postawiono to sciąganie i rozpowszechnianie utworów brodki, nie mogę tego zrozumieć , jednak boję się co z nimi będzie, oczywiście robili to za pomocą torenta. Wykasowałem ze swego komputera wszystkie utwory rodowiczowej, nie chcę się narażać, zresztą nigdy więcej rodowiczowej
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~elmak
[2008-06-08 16:12]
ciekawe
oj gościu coś Ci sie w łepetynce poprzewracało z tymi wirusami
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Mally
[2008-06-08 16:11]
to jest jak z gazeta
Gezete tez wielu oglada przed zakupem i nikt im nie mowi ze kradna :/
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ulan_32
[2008-06-03 21:27]
walczyć z piractwem
tylko głupi ludzie ściągają z torrentów ,przecież to bagno roi się od wirusów itp. czy wy nie słyszeliście o ściąganiu z serwerów? np,rapidshare zawsze maksymalna prędkość ściągania twojego łącza, anie prędkość maks. wysyłania z komputerów z których ściągasz.
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ola
[2008-06-04 16:51]
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~was
[2008-06-08 15:34]
~ulan_32 ale Ty glupi jestes az mi zal z torrenta film mam w niecalom godzine i jak do tej pory zadnego wira.Naucz sie sciagac a nie pisz pierdol.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~spine
[2008-06-08 16:02]
a ty koleś z czego ściągasz skoro torenty to "takie gówno"??
chyba z napleta hehehe
koleś nie wiesz co mówisz
TORRENTY rulez :)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~trentrtttt
[2008-06-08 16:11]
Torenty są pożądnymi pliczkami ... A ten rapid to no nic świetnego jak mam ciągnąć po 100mb plik na 1 h to dziękuje :) A premium nie bede kupywać wole TORENICIKI:P
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~vid
[2008-06-08 16:37]
torrenty to gowno, meczylem sie z nimi miesiac a jak przeszedlem na rapida to musialbym porzadnie zglupiec zeby uzyc znowu bittorenta(no i nie wspomnie juz ze na rapidzie jak sciagam to maxymalnym transferem a nie jakies 50kb/s)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~chris
[2008-06-08 16:37]
na niepublicznych trackerach niema zadnych wirusów, kolego. a prędkość to nie problem - konto shell w cenie konta premium na rapida ;) a pozniej full łączem do siebie na kompa ;p
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gnu
[2008-06-03 21:35]
Tylko open source
Mam nadzieję, że nadejdą wreszcie czasy, że bojownicy o wolność będą mogli publikować wszystko za darmo.
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~pt@
[2008-06-04 10:41]
Jak to "za darmo" ? Ktoś musi płacić za łącza, miejsce na serwerze i wreszcie za przygotowanie publikowanego materiału.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ianus
[2008-06-04 20:41]
zrób pierwszy krok - pobieraj iso z twoim distro linuksa z torrenta i trzymaj włączony jak najdłużej ;)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Marek
[2008-06-08 15:21]
Bzdury gadasz - tylu jest was, twórców open source - a nie potraficie porządnego linixa zrobić, żeby chodził na najstarszych sprzętach, widział wszystkie urażadzenia, otwierał w mikrosekundę 100 okien i w mikrosekundę zamykał, bo JA UŻYTKOWNIK I PAN SYSTEMU TAK CHCE!Nie jestem programistą tylko użytkownikiem i nie ja mam być niewolnikiem systemu tylko on moim - mnie ma chodzić oprogramowanie a jak system to załatwia i że w ogóle jakiś jest - nie obchodzi mnie.Żadna dystrybucja linuxa nie odpowiada potrzebom użytkownika typu "przyszedł gość na stronę i chce linuxa"
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~max 20 znaków
[2008-06-03 21:27]
ja????????
a jak sobie kupie płytę .... to nie wolno mi nagrać chrześnicy na Mp3.gdzie tu FRIDOMMMMMMMMMMM
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~artur
[2008-06-03 23:54]
wolno Ci:
Art. 23. 1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego. (...)
2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje korzystanie z pojedynczych egzemplarzy utworów przez krąg osób pozostających w związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku towarzyskiego.
odpowiedz
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~asdf
[2008-06-04 07:01]
to znaczy, że gdyby użytkownicy takiego portalu oirganizowaliby zjazdy integracyjne itp. czyli byliby w stosunku towarzyskim to mogliby sobie udostępniać muzykę za darmo na zewnętrznym serwerze plików? ps. pytam poważnie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~artur
[2008-06-04 08:39]
to kwestia interpretacji, ale imho raczej nie. Taki zjazd to byłaby dość oczywista ściema - od razu wiadomo, że on jest tylko po to, żeby się zaiks odczepił. W razie problemów trzeba by było wykazać, że te dwie konkretne osoby (udostępniający i pobierający) pozostają w stosunku osobistym (tzn. już się trochę zintegrowały ;) i jakośtam się kumplują). Jak mówię, to tylko moja opinia, z przepisu wprost to nie wynika.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~blady
[2008-06-04 09:01]
Poczytaj ustawę o prawach autorskich jest napisane że takie programy i muzykę można rozprowadzać i wypożyczać rodzinie i znajomym, chyba ze licencja na to zabrania a jak na razie tego zabrania tylko windows lepiej przerzucić się na linuxa darmowy i lepszy
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pt@
[2008-06-04 10:56]
Gdyby linuks istotnie był lepszy to nie byłoby problemu kradzieży oprogramowania. Jest jednak tak, że rzekome alternatywy muzyczne i programowe są tylko substystutami, czyli tylko w jakiejś części zdolne są zastępować komercyjną muzykę i programy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ianus
[2008-06-04 20:47]
tragedią większości złodziei jest to, że te, jak je nazywasz, substytuty wypełniają ich potrzeby aż za dobrze. tyle, że im nie chce się spróbować, wolą ukraść - A LINUKS SUBSTYTUTEM WINDOWS??? na oczy nie widziałeś linuksa...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Czapka
[2008-06-03 22:08]
...
To po co jest internet ? niedlugo informacje trzeba bedzie kupować jak gazetę
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ianus
[2008-06-03 22:19]
jeżeli masz wystarczająco dużo charakteru, poszukaj alternatyw. wolne, niezależne oprogramowanie. wolna, niezależna muza. wolna, niezależna telewizja, wolne niezależne produkcje filmowe, serwisy informacyjne - to wszystko daje internet (plus oczywiście angielski, bo to wrota na świat). nie gwarantuję ci, że będzie łatwo. nie gwarantuję, że będzie równie przyjemne, co przy kradzionym. ale trzymam za ciebie kciuki ;) FREE YOUR MIND. FREE YOUR SOFT.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pt@
[2008-06-04 10:37]
Internet jest tylko medium transmisyjnym. Tak jak dyskietka/cd/dvd. Służy do swobodnej wymiany informacji tylko na tyle na ile jego użytkownicy chcą te informacje publikować za własne pieniądze. Ja tutaj np nie publikuję za własne pieniądze :) publikuję za pieniądze reklamodawców. Programy P2P dawałyby możliwość publikowania za własne gdyby służyły do publikowania czegoś więcej niż kradzionych programów. Oby kiedyś do tego służyły.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pr@
[2008-06-04 10:38]
To substytuty a nie alternatywa. Niestety
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ianus
[2008-06-04 20:39]
słucham wolnej, darmowej muzyki klubowej. jest o niebo lepsza, niż ten komercyjny chłam od hirka i sieroty. a kasę muzycy i paszące się firmy nagraniowe nie zarabiają na trzepaniu krążków, ale na występach na żywo. i tak być powinno.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Cox76
[2008-06-04 02:09]
Samochodowe porównanie
A ja się pytam. Jężeli pojadę do Luwru i sfotografuje sobie Monalize to narusze prawa autorskie leonarda? Czy zrobi to człowiek od którego kupie jej plakat przed muzeum? I przestańcie już z tym kopiowaniem samochodów. Zbudowanie dokładnej kopi auta wyjdzie drożej niż kupienie fabrycznego orginału.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~falken
[2008-06-04 08:48]
za wejście do Luwru się płaci pustaku, i jest tam zakaz fotografowania. Ten plakat też kosztuje. Masz farbki i pędzelek, to namaluj, co potrafisz. Masz kapelę, sprzęt i studio- nagraj kawałek, który słyszałeś.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pt@
[2008-06-04 11:02]
Przecież to niczego nie zmienia w temacie ochrony autorskiej. Skopiowanie tylko innymi środkami. A to, że jest zakaz fotografowania to właśnie wydaje się zupełnie nieuprawnione, bo te utwory nie korzystają już z ochrony autorskiej.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pt@
[2008-06-04 11:05]
Nie naruszysz bo autorskie prawo majątkowe jest ograniczone czasowo. Leonardo dawno nie żyje i jego utwory można już zasadniczo swobodnie kopiować.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ianus
[2008-06-04 20:36]
mam prawo w mojej posiadłości narzucić zakaz fotografowania. nie podoba się? nie chodź tam.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jozek
[2008-06-04 08:45]
Oczywyscie zapomnieliscie dodac
Ze arestowania nie dotycza szarych uzytkownikow, tylko tych ktorzy udostepniali muze przed oficjalna premiera plyty. Chca wyeleminowac przecieki. ALe wp oczywiscie musi uatrakcyjnic artykul wiec pomija takie fakty.
a OiNK i tak powroci ;)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~eMJay
[2008-06-04 11:00]
ciekawostka?
"Podejrzanych zwolniono za kaucją i nie postawiono im żadnych zarzutów"
można wiedzieć, co to za twór...?
To w takim razie za co aresztowano? Dla widzimisię..?
odpowiedz