Kampania #Dopiero15lat. Młodzi pokazują, że najlepsze w Unii Europejskiej jeszcze przed nami

Kampania #Dopiero15lat. Młodzi pokazują, że najlepsze w Unii Europejskiej jeszcze przed nami

Kampania #Dopiero15lat. Młodzi pokazują, że najlepsze w Unii Europejskiej jeszcze przed nami
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Adam Bednarek
07.05.2019 16:37, aktualizacja: 07.05.2019 18:55

15 lat Polski w Unii Europejskiej. Wirtualna Polska bierze udział w akcji pokazującej zmiany, które dokonały się od 1 maja 2004 roku. Kampania #Dopiero15lat pokazuje przede wszystkim, że najlepsze jeszcze przed nami.

Bohaterami kampanii z okazji 15-lecia wejścia do Unii Europejskiej są równolatkowie naszego członkostwa. To właśnie ci młodzi ludzie mogą korzystać z przemian, których początkiem było przystąpienie do europejskiej wspólnoty.

Gosia z Sosnowca korzysta dziś z największego w Polsce wodnego toru przeszkód. Lena z Ochab, która marzyła o jeździectwie, może przygotowywać się do startów w międzynarodowych zawodach. Kuba z Mielca wraz kolegami rozwija zainteresowanie nowymi technologiami i już dziś podróżuje po Europie i odnosi międzynarodowe sukcesy. Placówki, które pozwalają kształcić i realizować pasje, powstały dzięki unijnemu wsparciu.

- Młodzi wierzą, że wszystko jest możliwe - mówi Jacek Szwajcowski, prezes Polskiej Rady Biznesu, która zainicjowała kampanię. - Nie znają świata bez Unii. Oni się w niej urodzili i w takiej rzeczywistości planują swoją przyszłość. Wiele udało się nam wspólnie zrobić, choć to dopiero 15 lat Polski w UE. Aż trudno sobie wyobrazić, co możemy osiągnąć za kolejne 15. Wierzymy, że przesłanie kampanii podziała na wyobraźnię Polaków. Wszyscy zasługujemy na kontynuację naszych planów i marzeń. Po prostu dobre życie i jeszcze więcej - podkreśla.

Wirtualna Polska znalazła się w grupie mediów, które przyłączyły się do kampanii #Dopiero15lat. Uroczystą premierę akcji zaplanowano na 6. maja o godz. 18 w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)