iPhone 3GS – 99 % satysfakcjii

iPhone 3GS – 99 % satysfakcjii

iPhone 3GS – 99 % satysfakcjii
Źródło zdjęć: © iPhoneBlog.pl
17.08.2009 11:41, aktualizacja: 27.08.2009 14:03

W piątek ujawniony został raport RBC Capital Markets z najnowszego badania przeprowadzonego w sierpniu na grupie 200 właścicieli iPhone 3GS firmy Apple. Okazało się, że klienci, którzy nabyli ostatnią wersję iPhone są niezwykle usatysfakcjonowani zakupem. Aż 99% badanych potwierdziło, że są zadowoleni z zakupu iPhone 3GS, przy czym 82% użyło określenia “bardzo zadowolony”. Podobnie 94% nabywców iPhone 3GS przyznało, że produkt spełnił lub przekroczył ich oczekiwania. Taki wynik to spory postęp w stosunku do dwóch poprzednich wersji iPhone, gdzie „tylko” 73% klientów było w pełni usatysfakcjonowanych.

Doskonały wynik iPhone’a nie musi –. jak się okazało – oznaczać tego samego dla sieci AT&T. W dalszej części badania okazuje się bowiem, że klienci nie przepadają za swoim usługodawcą. Na pytanie czego najbardziej nie lubią w swoich telefonach, właściciele iPhone 3GS odpowiadali najczęściej, że… sieci AT&T – aż 55% badanych. 41% uznało, że bateria w ich telefonie trzyma za krótko, 8% za największą wadę uznało brak wsparcia ze strony działu IT w ich firmie, również 8% – brak rozpoznawania pisma odręcznego, kolejne 8% – trudności z importowaniem listy kontaktów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)