Microsoft Zune2

WP.PL | 2007-11-13 (13:07) | 0 opinii
Microsoft Zune

Microsoft Zune

Pojemność: 80GB
Rozmiary:
61.1x108.2x12.9 mm (w x h x d)
Waga: 128 grams

Bateria:
muzyka do 30 godzin (WiFI wyłaczone)
wideo do 4 godzin
ładowanie: 3 godziny, po 2 godzinach do 90%

Ekran:
rozmiar: 3.2cala
rozdzielczość: 320 pixels x 240 pixels
typ: szkłoodporne na zarysowanie


POWRÓT DO ARTYKUŁU


Tagi:
oceń
tak 0 50%
nie 0 50%

Opinie (12)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
0
~Komar 2007-11-20 (15:00) 6 lat 9 miesięcy 13 dni 3 godziny i 39 minut temu

Microsot...
Hmm... wyglada fajnie ale ma jedna wielka wade... produkuje to Microsoft, juz widze masowe reklamacje, ciagle resety urzadzenia, niebieski monit ze cos w sofcie nie dziala tak jak nalezy :D tylko Apple jezeli chodzi o taki sprzet!!!

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

0
0
~Norbi 2007-11-25 (18:40) 6 lat 9 miesięcy 7 dni 23 godziny i 59 minut temu

Nie polecam
Mam takie cus w stanach zaplacilem za to 200$ ale osobiscie nie polecam wrocilem do iPoda 80GB jest to najlepszy odtwarzacz

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

0
0
~Tomek 2007-11-22 (11:37) 6 lat 9 miesięcy 11 dni 7 godzin i 2 minuty temu

To zalezy...
IMHO wyglada jak kupa.

odpowiedz

0
0
~DANIEL 2007-11-14 (12:20) 6 lat 9 miesięcy 19 dni 6 godzin i 19 minut temu

cena
CENA CENA CENA CENA CENA.................................. ...................................... ....................CZY KTOŚ WIE

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

0
0
~LR 2007-11-15 (15:42) 6 lat 9 miesięcy 18 dni 2 godziny i 57 minut temu

mam zune 1
I nie mogę się doczekać na dostawę "dwójki"! A iPod-a już dawno wywaliłam do kosza.

odpowiedz

0
0
~ziom 2007-11-14 (08:22) 6 lat 9 miesięcy 19 dni 10 godzin i 17 minut temu

Niezłe cacko może być.;p

odpowiedz

0
0
~gosc 2007-11-13 (14:09) 6 lat 9 miesięcy 20 dni 4 godziny i 30 minut temu

cacko
wygląca naprawdę fajnie, jeśli ktos oczywiście goni za takimi zabawkami to super fanjna sprawa:)

odpowiedz

  • Dark Orbit Dark Orbit Poradzisz sobie za sterami kosmicznego myśliwca?

Bądź z nami na bieżąco

Programy do pobrania: