Gadu-Gadu zmienia status na "niewidoczny". Firma wycofuje się z kupna

Gadu-Gadu zmienia status na "niewidoczny". Firma wycofuje się z kupna

Gadu-Gadu zmienia status na "niewidoczny". Firma wycofuje się z kupna
Źródło zdjęć: © Youtube.com
Grzegorz Burtan
27.09.2017 11:00, aktualizacja: 27.09.2017 11:32

Los kultowego niegdyś komunikatora dalej stoi pod znakiem zapytania. Spółka SARE, która miała zostać nowym właścicielem Gadu-Gadu, jednak nim nie zostanie.

Sare to firma zajmująca się mailingiem marketingowym. Za deklarowaną kwotę 2,2 mln zł zamierzała wykupić prawa do marki, serwery i całą infrastrukturę od obecnego właściciela, Xevin Consulting. Tak jeszcze było w czerwcu, kiedy sprawdzałem, jak działa aplikacja mobilna Gadu-Gadu.

Sare podało jednak informację, że zdecydowało się odstąpić od negocjacji z Xevin consulting. Powodem ma być to, że nie udało się osiągnąć konsensusu w kwestii kluczowych z persektywy Sare warunków transakcji.

Jeszcze w marcu 2017 roku firma wyraził zgodę na zakup aktywów Gadu-Gadu za kwotę nie przekraczającą 2,4 mln zł. W czerwcu natomiast Sare oraz Xevin Consulitng podpisało list intencyjny, ustalające ostateczne warunki dotyczące transakcji nabyci aktywów Gadu-Gadu. Transakcja przejęcie komunikatora miała zostać zamknięta do końca września. Wiadomo już jednak, że to się nie stanie.

Jaką przyszłość czeka zatem Gad-Gadu? Plany Sare były ambitne - zasoby na serwerach komunikatora miały posłużyć do tworzenia kampanii marketingowych oraz poszerzać działania sprzedażowe firmy przez tworzenie czatu na stronach internetowych. Przejęcie komunikatora miało również zasilić kadry Sare o doświadczony zespół programistów. Na razie jednak Xevin będzie musiało renegocjować warunki umowy bądź szukać nowego kupca. Może dzięki temu zostaną zaimplementowane nowe rozwiązania.Strona komunikatora wygląda bowiem zaskakująco świeżo. Możliwe zatem, że Xevin poważnie myśli o przyciągnięciu nowych potencjalnych kupców.

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)